Stallet imorgon

Hej alla maskar!
Sitter i min säng just nu och lyssnar på musik på högsta volymen typ. Det är så himmla mycket som händer runt omkring mig just nu, och det är skönt att bara stänga ute allt annat och lyssna på orden i låtarna. 
Idag är det min finaste mammas födelsedag! Grattis <33
Så vi har firat henne, och jag ska nog antagligen snart gå och lägga mig.. Jag blev super trött bara.
Imorgon är det stallet igen, äntligen!
 
Har längtat hela veckan efter att få komma tillbaka. Ska fota lite mer imorgon, och filma mer klipp. Sen när vi rider så orkar jag inte riktigt bry mig om vem jag får xD Såklart vill jag alltid rida Fisen, men om jag får någon annan så är det lugnt. Prinsen har inte gått med på ett tag, så om han går med tar jag nog honom. Har faktiskt saknat han lite...
I alla fall, det verkar som om det blir antingen bara jag, Tessan och Bella eller jag, Tessan, Bella och Linnet. Vi märker väl det när vi kommer dit på morgonen.
Längtar även till vecka 9, då jag och Tessan ska sova hos Bella fredag - söndag :D Ska fota henne och Bella och även filma en "dag i stallet" för henne, Ska bli skit kul!
Om två veckor är det äntligen lov också!! Ska försöka träffa så många som möjligt under den veckan.
Kanske även ska till några och fota dom och deras hästar, men som det är nu så kanske det bara blir på ett ekipage ;)
 
I alla fall.. ska återgå till mitt "göra-inget".
Ha det bra <3
från förra veckan.. galna snöstorm <3
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback