Gammal video + ev morgon planer?!

Hej alla nattvisor <3
Sitter hemma hos pappa, har tagit det lugnt hela kvällen! Kollat igenom youtube lite och så.. :)
Jag fick även ett jävligt stor brainstorm helt plötsligt på en video jag vill göra! Kanske till och med skippar ridningen imorgon om jag har chansen att få alla klipp jag vill ha!
Jag tänkte i alla fall göra en video, om Gustavsgården! Jag har många ideér på klipp jag vill ska vara med och så. Med rätt musik så blir det förhoppningsvis en jävligt bra video!
 
I alla fall, tittade även på några av mina äldre videos. Och hittade en av videorna som jag tycker är väldigt bra! Och det är denna:
Kanske är för att jag älskar låten.. jag vet inte.. bara gillar den!
 
Jag ska sluta nu och gå och lägga mig! Stallet imorgon! Längtar så himla mycket!
Ha det bra! <3
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback