Catching up

Hej alla sugrör!
Sitter i skolan och pluggar.. Har så sjukt mycket skolarbete och göra. Vi hade nästan ingenting under höstterminen, men nu kommer allting på samma gång. *suck*
Men jag råkade märka att jag inte bloggat på ett tag. Ett ganska långt tag faktiskt. Typ 3 dagar. Så detta inlägget kommer bli en liten "vad har hänt" sak. Så vi börjar väl med söndagen!
 
Söndag
Som jag skrev i det senaste inlägget så åkte jag och Tessan till Kållered för att köpa ridbyxor! Surprise, surprise jag köpte inga. Men köpte 3 par handskar istället! Jag har blivit en handske-narkoman nu förstår ni.
Nej men jag suger på att hålla koll på mina handskar! Så jag köpte ett par nya vintervantar, ett par magic gloves och ett par läderhandskar. I alla fall ingen bryr sig egentligen.. om ni tänker efter..
Okej över till ridningen sedan då!
Jag hade inte Jeppe, utan Pandan! Super glad ändå, hon är så rolig att rida! Även fast vi gjorde det jag hatar mest av aaaaalllttt. 
Evighetsbana.
USCH vad jag hatar det! Vi gjorde den i kanske 30 minuter. I slutet av lektionen blev hon så himla fin, blir galen för att det väl går bra så är ingen kvar och filmar mig, men när det går mindre bra.. då filmas det ;) 
Men jag får väl se till att det blir bra lite tidigare bara.
 
Måndag
Som vanligt, för att jag är så dum i huvudet, vaknade jag lite för sent. Missade inte min buss dock, men blir så himla irriterad på mig själv! ARGH.
Men ja, vanlig skoldag..
 
Tisdag
Vi åkte till Ica för att handla lite mat och sådant, och det slutade med att vi satt fast på busshållplatsen och väntade i ca 1 h och 45 min! YEY. Så jäkla kul xD
 
Idag, Onsdag
Idag har det varit en helt vanlig skoldag. Hade Svenska, Engelska och Livskunskap. Skulle haft matte med läraren var inte där >:)
Sen har jag suttit och pluggat. Va ordningsam jag är! 
 
I alla fall.. ska återgå till arbetet.. 
Ha det bra <3
 En liten Yster får ni idag <33  [INTE MIN BILD]
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback