Blogga blogga blogga

Hej alla makaroner!
Sitter i rummet, ska strax gå till den sista lektionen för idag! Började 10, och slutat 14. Väldigt chill och sådant ja..
Och förlåt för att min bloggning har varit kass? Ingen anledning. Jag har börjat skriva inlägg flera gånger under veckan men sedan lagt ifrån mig telefonen utan att avsluta dom..
Men nu så!
Idag efter skolan ska jag ta bussen till frisören inne i Göteborg. Ska klippa och färga mitt hååår. Jag är så trött på det, det är så himla tråkig! Så hoppas att ny hårfärg ändrar det.
Sen fyller min fina pappa år idag också!
GRATTIIISSS ❤️❤️❤️❤️

Imorgon är det stallet igen! YEEY
Hoppas jag kan rida.. Ah bryr mig inte. 

På söndag ska jag och Tessan till Kållered och alternativt köpa nya ridbyxor :) 

Men ja, det är väl allt!
Måste gå! 
Ha det bra <3

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback