Ullared

Hej alla maskiner!
Sitter och skypear med Bella just nu! Ska snart gå och lägga mig och göra mig redo för morgondagen! Imorgon är det äntligen dags att åka till osten igen! Har saknat den jätten alltså, och nu har mina tår skärpt sig så jag kan gå normalt! Hoppas bara inte dom flippar ur när jag tar på mig ridskorna imorgon.. 
I alla fall! 
Idag var jag i Ullared med mamma och syrran! Köpte för lite över 1000kr.. hehe.
Skriver lite vad jag köpt idag! Bryr mig inte om någon av er tycker detta är skit tråkigt xD
 
- Ridbyxor ((369kr))
- Ridtröja ((99kr))
- Tröjor ((238kr))
- Foundation ((74kr))
- Nagelfil ((6kr))
- (Nutella till Bella) ((11kr))
- Sminkborttagning ((39kr))
- Nagellack ((18kr))
- Ansiktsmasker ((26kr))
 
Ah i alla fall.. Ska fortsätta prata med Bella nu!
Ha det bra <3
 
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback