Rör på fettet!

Hej alla ostskivor! 
Är hemma nu, ska om ca 30 minuter åka till ridningen på MaRK! Vet inte vem jag ska rida.. Hoppas typ på Panther, Pandora, Jeppe tror jag.. Vi får väl se!

Idag var jag i stallet hos Cheddar från typ 10.20 till runt 15 tror jag? Sen tog jag pendeln hem! 
Alla ostens stallsysslor var redan klara, förutom mocka hagen, så hade lite tid över! Så vi började allt med att gå ut och fota Lola och Bella! Fick väldigt fina bilder! Kan lägga upp några i ett inlägg efter detta, eftersom jag är på mobilen just nu!
Sen till ridningen då! Han var i början lite stressad pga all blåst utomhus.. Men han slappnade av mer och mer tiden gick. Han jobbade jätte bra! 
Denna gången höll Cheddars ägare på att rida en annan häst, och då ville hon se hur osten rörde sig i trav! Så jag travade en långsida i varje varv! Herregud va fin trav han har!! Så extremt stora steg alltså, och sån härlig takt! Så nu ska jag börja trava han några få långsidor i varje varv, dock inte tätt ihop, då vi verkligen inte vill gå fram för snabbt! Vill ju inte att han ska skada sig igen. 
Men det ska bli jätte kul! Ser jag fram emot! Känner mig även mycket tryggare med honom nu än förrut. 
I alla fall! Ska skicka alla bilder till Bella, sen kommer det några bilder! 

Ha det bra! <3

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback