Musik

Hej alla sugrör!
Om ungefär en timma börjar jag min första och sista lektion för dagen! Riktigt chill alltså ;)
Jag tänkte slänga in ett kort litet inlägg där jag skriver lite om nya låtar som jag hittat och gillat. Jag tror inte någon av dessa är speciellt nya, men jag tycker inte precis om modern musik heller.. Så om ni inte gillar äldre musik, så kommer detta inlägg inte vara speciellt kul för dig antar jag. Men ett tips från mig är i alla fall att lyssna på dom! 
Så vi börjar väl! Jag har valt 5 låtar att dela med mig av, så här kommer dom! <3
 
Howl - Florence and the Machine
En skit bra låt alltså! Jag i alla fall får typ en boost av självförtroende och ''styrka'' av att lyssna på den.
Passar extremt bra att ha den spelandes när jag pluggar, då jag får lite mer ''KOM IGEN NU FÖR FAN''.
 
 
 
 
Ships In The Night - Mat Kearney
Jag hittade denna låten först igår! Men jag verkligen älskar den! Det är en väldigt "powerful" låt som samtidigt är väldigt lugnande. Gillar den jätte mycket! 
 
 
 
 
Champion - Chipmunk (Chris Brown)
En låt som jag har hört för sjukt längesedan, men aldrig riktigt fastnat för.. Förutom för någon månad sedan kanske? Brukar rida till den och den är så himla bra helt enkelt! Det verkar som jag fastnar för låtar som ger mig lite mer power typ hahahaa...
 
 
 
 
If I Had You - Adam Lambert
Hahaha, ingen aning varför jag gillar den! Hatade den typ för kanske 6 månader sedan, men nu när jag hittade den så bara älskade jag den! Samma som dom andra, bra med en riktigt ''glad'' kick.
 
 
 
Blank Space - Taylor Swift
Denna låt finns inte på spotify först och främst, vilket suger.. men den är skit bra! Detta är en nyare låt. Jag har aldrig riktigt förstått folks kärlek på T-Swift, men nu gör jag det! Skit braaaaa (säger det om alla men det är sant!) Videon är även grym!
 
 
 
Leave Your Lover - Sam Smith
Jag vet att jag sa att jag skulle dela med mig av 5 låtar, men jag måste inkludera en Sam Smith låt också! Det är väl självklart!? Så ni får en av mina favoriter <333
 
 
Det var alla! Hoppas ni gillar dom!
Ha det bra! <3
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback