STALLET IMORGON! (ny musik)

Hej!!
Jag vet inte riktigt varför jag la upp det inlägget innan, men om ni undar vafan det är så är det helt enkelt en dag i stallet, men bilder av det.
Det är : Göra iordning hästarna för ridskolamn, planera dagen, stallskötsel, utomhusskötsel, lunch, luncha hästarna, göra iordning hästarna för våran ridning, rida, (små mys), släppa ut i hagen. Vi släpper inte alltid ut hästarna i hagen men detta var bara ett exempel :)
 
Imorgon är det äntligen stallet igen!!!! :DDDD
Är så himla taggad! Vill så gärna rida Sessan! Saknar henne skit mycket :( Har inte ridit henne sedan lägret..
Inte lika taggad på andra saker.. men det skiter jag i xD Är bara glad att få vara hos hästarna igen <3
 
 
Jag har väldigt lust att göra en ny video, men det kommer nog inte hända förrän nästa vecka, eftersom jag inte har videooooooossss.
Men här!!!! NY MUSIK!
 
 
 
 
 
 
Det var alla låtar för denna gången!  Har ni börjat lyssna på någon av låtarna jag tipsat om? Tyckte ni någon av dessa 5 var bra? Kommentera gärna!!
Vi hörs mer imorgon! <3
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback