Stallet igår, Skit shettis & MUSIK <3

Hej alla skit snygga/bra/coola högtalare som finns i denna fina värld!!
Jag är på väääldigt bra humör av någon anledning. Jag har en sådan dag när det känns som om allt går bra och jag är produktiv när jag egentligen inte är det xD 
Har lagt fram lite saker jag ska packa tills imorgon då jag åker tillbaka till skolan! Lysnnar på spotify genom en asbra liten högtalare jag precis fått från min fina mamma <3 Jävlar vilket ljud alltså! 
Alltså jag vet att jag bara bloggar inlägg med ''FÖRLÅT ATT JAG INTE BLOGGAT'', men det är ganska svårt, när alla ens ideér tar slut.  Och det är ju inte precis så att jag får kommentarer på tips eller så ;)
I vilket fall som helst.
Igår var det stallet igen! Det var roligt, som det är i stallet! 
På morgonen gjorde jag iordning Misty, Zingo, Asterix, Nancy.. tror jag.  Kommer inte ihåg om jag gjorde någon mer haha.  Sen gjorde jag och Bella höpåsar, vi tog tid på oss.. så vi skulle klara att packa alla höpåsar på en speciell tid. Vi klarade att göra alla påsar på ca 30 minuter. Det kanske inte låter snabbt, men vi ska göra;
12 st med 2kg
36 st med 1,5kg
6 st med 1kg
Så sammanlagt 54 påsar på 30 minuter. Det blir ca 1,8 påsar per minut xD Så ja.. ganska snabba i alla fall :P
Sen fyllde vi vatten i alla hagar. Eller ja, alla gräshagar - 1 + 3 grus. Jävlar va mycket matte det blev nu.
Dagen fortsatte som den brukade.. sen var det dags för ridning! Vi skulle rida i en av hagarna, då ridhuset skulle vara upptaget. När det var dags för utdelningen med hästarna så stod vi inför ett litet dilemma..
Det var Misty, Nancy, Svante, Sessan & Prinsen som gick. Och jag fick den ni minst anat.
Misty.
Japp. jag red Misty igår. Och för er som inte vet, Misty är en shetlandsponny.
Så ja.. Henne red jag igår. HAHAHAHAHAHAH xD
Det var roligt! Sjukt konstigt, och lite små tråkigt när alla red runt och red sina hästar i form så kom jag med en häst som inte ens hade en hals typ haha ;P
Men nu har jag gjort det! Blev glad att ägaren sa att jag kunde rida henne. Jag är 170cm lång och väger 50kg. SÅÅÅ jaaaaaa xD
 
Men ja det var väl gårdagen! Glömde kameran också xD Fotade väääldigt mycket fina bilder, som antagligen kommer upp nästa vecka då jag fått tillbaka kameran :)
 
 
Sen har jag nu också lite musik damp. Jag har lyssnat så jäkla mycket på Sam Smith. Fy fan va bra han är. Jag tycker att han är så bra att jag tar tid till att titta på konserter och sådant. Då fan.
Men i alla fall.. ska gå och städa litegrann nu ;)
 
ÄLSKAR ER ALLA <3333
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback