Video!

Hej alla döda telefoner!
För kanske någon timme sedan kom jag hem från Bella! Har haft väldigt kul, lärt känna både Felicia och Lina. Inte så att vi alla är BFF's nu, men jag är liksom trygg runt dom om man säger så i alla fall.
 
Har denna timmen redigerat en video från igår i stallet! Säger bara, att denna videon är nog en av dom bästa jag har gjort. Den är ca 4,5 minuter lång, och det är videoklipp från både min Canon kamera och min nya action kamera! Väldigt coola videoklipp alltså! 
Har även låten The Days av Avicii i den, så när jag lägger upp den här får ni gärna skriva vad ni tyckte! Är nöjd i alla fall ;)
 
Alltså jag längtar så jäääävla mycket till sjöis. Jag håller seriöst på att dö typ. Och det är fortfarande över 200 dagar kvar. Jag har ingen nedräkning, och har sagt till alla som ska dit att inte avslöja antalet dagar. Sen efter nyår ska jag kolla, sen ska jag ha uppehåll igen. På det sättet tror jag tiden går snabbare än om jag sitter och tittar på klockan var fjärde minut typ. Förhoppningsvis så går tiden snabbt förbi, men såklart så segar skolan ner saker och ting. 
 
Ikväll är det ridning på Jeppe igen! Han är så himla rolig att rida alltså xD Han galopperar typ inte, men väldigt roligt ändå.. kan inte låta bli att skratta.
 
I ALLA FALL.
Tack för er som fortfarande läser bloggen <3 
Videon kommer om max 1h!! Ses då ;)
       I'm Fine - Sjöis 2011 (C)
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback