Stallet idag!

Hej alla trötta hundar!
Nu är klockan snart 11.. det har varit en hyfsat lång dag i stallet. Från kanske 8.05 till 16.30 eller något sådant. Visst, inte längre än vad vi brukar vara, men eftersom vi bara var tre stycken var vi alltid upptagna.
Jag och Bella gjorde höpåsar hela dagen typ och Linn mockade hela dagen.. kändes det som i alla fall xD
Men det kändes väldigt produktivt. 
Har inte så mycket mer att säga om det.. haha :P
Sen vid ridningen så skulle vi rida Princess, Prinsen och Svante.
Vi löste det på typ 2 minuter. Så här blev det:
Linn - Prinsen
Isabella - Svante
Jag - Princess
Vi började med att byta deras schabrack. Dom har haft sina jättelänge, och Sessan hade ett dressyrschabrak.. Så försökte egentligen ta det fulaste jag kunde hitta hahahaha xDD
Det blev ett typ röd/rosa rutigt. Men såklart blev hon jättesöt!
Ridningen var helt underbar! 
Jag fattade ingenting, så fort jag kom fram i trav gick hon ner i form. Visst så var det en väldigt låg form, men blev så jäävla glad. Jag svävade på moln helt seriöst.
Sååååå nöjd med ridningen. 
i alla fall.. pallar inte skriva mer xD
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback