BLÄ BLÄ

Hej alla fulla skottkärror!
Sitter just nu i ridhuset, tittar på när den yngre gruppen rider. Om kanske en halvtimme är det äntligen dags för Lunch. Jag är så himla hungrig alltså det är galet.
Alltså det känns som om vi är värsta bortskämda av Cristin ibland.. Igår pratade vi om att vi skulle vilja ha godis.. Efter någon timme hade hon köpt det till oss. Och så att vi ens får sova över där och rida. Värsta lyxen.

Igår va det teori.. Medans grupperna var i stallet, var jag, Bella och Linnet i ridhuset och hoppade. Jag märkte att jag har så sjuuuukt dålig kondition. Det är nästan sorgligt. 

Fick även veta igår att Kawango antagligen har 2 veckor kvar att leva om han inte blir bättre. Fattar inte hur det kunde bli såhär på sån kort tid. 
Älskade killen <3 

Men ja.. Ganska konstigt inlägg, jag vet.. Men alltså.. Ja. Jag försöker (Y)

Men nu ska jag sluta skriva, om jag skulle behöva hjälpa till! Ha det så bra era små skitar som av någon anledning fortfarande läser min blogg..



//VICTORIA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback