Spotify

Hej alla torra mackor. 
Sitter just nu och lyssnar på musik och försöker få inspiration till en video från igår. Jag hade med mig min lilla Denver kamera och filmade lite grann.. Ställde den även på särgen medans jag red, och lyckades få med ganska mycket faktiskt. Eller ja.. lite grann xD 
 
Red underbara Lisen igår. Övade jätte mycket på att hon skulle aktivera bakbenen.
Red barbacka med ett allroundspö som en hjälp. Jag övade på att göra skänkelvikningar och att hon skulle gå skänkelvikning på mittenvolten också. Gick skit bra verkligen! Hon började få med sig ryggen och det gick bara bättre och bättre genom lektionens gång. Verkligen hur nöjd som helst! 
Ni får se lite mer om vad som pågick i stallet i videon som förhoppningsvis kommer idag! Vet att senast jag lovade att en video skulle komma en dag, kom den inte förrän typ en vecka efteråt hahah....
Men ja.. hoppas! :D
 
Hur som helst, vet att jag inte uppdaterat på ett tag... så denna uppdatering ska också innehålla låtarna som just nu finns på min spotify lista. Så här är dom! ::::
 
Corpse roads - Keaton Henson
Thinking Out Loud - Ed Sheeran
Illuminated - Hurts
Stay With Me - Sam Smith
Bloodsport - Raleigh Ritchie
You - Keaton Henson
Beside You - Marianas Trench
Young Blood - The Naked And Famous
Take Me To Church - Hozier
Money On My Mind - Sam Smith
Like I Can - Sam Smith
Lay Me Down - Sam Smith
10am Gare Du Nord - Keaton Henson
Life Of The Party - Shawn Mendes
Latch - Sam Smith/Disclosure
I'm Not The Only One - Sam Smith
Superheroes - The Script
Runaway - Ed Sheeran
In The Woods Somewhere - Hozier
Foreigner's God - Hozier
Photograph - Ed Sheeran
The Days - Avicii
House Party - Sam Hunt
Centuries - Fall Out Boy
Warriors - Imagine Dragons
Life After You - Daughtry
Waiting for Superman - Daughtry
Dragon - Miriam Bryant
Sing - Ed Sheeran
(Budapest - George Ezra)

Okej.. låt mig förklara den sista låten där.. Under lägret när jag, Linn och Bella sov över, spelade Bella upp den låten och dansade så jäävla roligt. Jag höll på att dö av skratt typ. Så varje gång den spelas så kommer jag ihåg det. Och för att vara ärlig, jag hatade den låten först, men inte längre. Tycker fortfarande inte den är bra.. men helt ok likkasom.. xD

I alla fall.. Håll tummarna för en video sedan! 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback