Söndag!!

Hej alla längdskidor!
Sitter just nu och läser lite i boken jag nämnde att jag köpte igår, det är efterföljaren till Miss Peregrines Hem för Besynnerliga Barn.. Den heter Spökstaden. Inne på tredje kapitlet, men än så länge är den väldigt bra! Börjar exakt där den andra slutade. 

Senare idag är det dags för markarbete på Silver! Ska bli jättekul att rida den bajskorven igen. Har inte ridit på en vecka.. Inte okej! Haha
Förhoppningsvis så kan jag åka till Kållered eller något sådant nästa vecka.. Vill gärna gå in i alla pålleaffärer och kolla ;) 

Imorgon kväll åker våran fina mormor hem! Jätte tråkigt verkligen.. Hon har varit här i en vecka nu, men eftersom jag inte bor hemma har jag bara träffat/varit med henne i 3-4 dagar.. 
Och imorgon hinner jag väl bara säga hejdå innan jag hoppar på bussen tillbaka till skolan! 

Jag ska ta och kolla lite på internet nu.. Så ni får ha det så bra! <3
R.I.P Yatzy <33

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback