Kvällsfika

Hej alla kameraremmar!
Sitter just nu, lyssnar på musik, dricker mjölk ur den coolaste muggen ni någonsin sett, och äter grillchips. Hela fredagskvällen har varit helt wonderful alltså. Låg i lite över en timme i sängen och bara tänkte medans musiken bara spelades.. tog sedan en dusch, och nu sitter jag här ;)
Hela dagen har varit ganska bra! Träffat vänners föräldrar, bara chillat helt enkelt! Var på bra humör idag också, så det hjälpte ju enormt! 
 
Imorgon är det stallet igen! Skit glad att äntligen få träffa alla muppmänniskor och mupphästar <3
Efter stallet sen ska jag och Tessan hem till Bella och sova över där till söndag. Och sen på söndagen, om vi har tid, hade vi tänkt att åka in till kållered ett tag och titta lite :) Ska bli kul! 
 
Det var väl allt jag hade att skriva just nu.. hoppas eran kväll har varit lika bra som min! Älskar er alla!!!!
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback