Ny bil

Hej alla små saftflaskor <3 
Sitter just nu i min farmor och farfars bil och har precis lämnat av pappas gamla bil på Farfars jobb där den kommer få stå några dagar innan den åker till skroten. 
Följde med pappa ut till Tjörn där han skulle kolla på en ny bil. Och vi åkte därifrån med en också :) Det är en väldigt fin bil och pappa var lite väl taggad tycker jag xD 
Så nu är vi påväg tillbaka för att hämta den från en parkering utanför farmor och farfar. Japp så sen ska vi väl åka hem.. Äta.. Kanske köpa godis för att vi båda är godissugna :P 

Det blev inget stall igår, det är därför inga videos eller inlägg från det. Hostade som en jävla damphostare. Så det var väldigt synd då jag verkligen vill vara i stallet så ofta jag bara kan. Älskar verkligen det hästliv jag lever <33

Men alltså fan jag klarar inte av det mer snart. Jag vill så jävla gärna ha egen häst just nu. Många runt omkring mig får egen häst, medryttar häst.. 1 från min ridgrupp åker runt och provrider.. En annan har inte bestämt sig om hon ska skaffa egen eller medryttarhäst. Och nu till hösten ska jag ju börja strömma också.. Inte för att jag ska börja hästlinjen, men jag vill ha kvar hästar i mitt liv och är så trött på ridskola alltså. Jag känner att jag lär mig mer om jag skulle ha egen, då jag kan variera träningen och träna på det jag tycker att jag behöver. Massa fördelar alltså. 
+ jag skulle ha något att blogga om varje dag! Vilket skulle fått det bli roligare att blogga, och roligare att läsa ;)

Men i alla fall.. Ska försöka bli frisk nu. Vi hörs!! 


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback