Yatzy i måndags

Hej alla små Cola fläckar!! 
Jag vet att jag inte bloggat på minst 100 år, men jag ska försöka bli bättre!  Jag kom på att jag inte berättat hur det gick imåndags!  
Jag hade Yatzy, precis som jag önskat veckan innan.. Och det började redan dåligt. Vi började på volterna, och jag blev helt förvirrad för ridläraren ändrades sig väldigt mycket... Vet inte om jag sagt det förr. Ena minuten säger hon att jag ska göra halvhalter och minska tempot, i nästa säger hon öka öka öka!!  Blir galen! Sen skulle vi öva på att göra halt på medellinjen, me Yatzy är väldigt stark, och vill Inte stå still, så när jag bromsade sa ridläraren i ena minuten; Ta i honom!! I nästan säger hon; Ta inte i honom!! Och där gav jag upp. Efter varje gång jag red ut på fyrkantsspåret igen började jag ifrågasätta varför i helvete jag red. Det blev jobbigare och jobbigare och jag blev skit irriterad och besviken. 
I slutet sen klarade jag inte av mer, alla stod på medellinjen, redo att hoppa av och jag började gråta. Jag vill göra rätt, och blir frustrerad när det inte funkar. Kristina (ridläraren) pratade med mig och gav mig olika saker att tänka på och träna på på lördagarna. Hon sa att det skulle vara väldigt bra att rida han på lördag också, och träna ännu mer på det vi gjorde. Så jag hoppas han går med, för då vill jag rida honom. Vill inte komma tillbaka på måndag och tro att det kommer gå skit igen, för då kommer det göra det.

Har precis haft nationellaprov också.. Sista provet i svenska. Gick bra tror jag! Men jag fattar inte varför vi får sån jävla lång tid på oss.. Satt i en timma och bara va. Aja...
Ska strax ha lunch, väntar på lite friends. 

Ni får ha det bra, så hörs vi senare tror jag! :) 



//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback