Påväg till stallet!

Sitter i bilen, åkte precis från parkeringsplatsen och är nu påväg till ridningen! Linnéa hängde med idag också vilket är skojjigt:3 Ska få rida Yatzy igen, och hoppas med hela mitt hjärta att det går bättre idag!!! Jo men fan asså.. Idag ska det gå bra :D 
Men ni får ju reda på det efteråt! 
Inga videos kommer idag! <3 

Just det.. Ska till Strömma på lördag! Alltså ett gymnasium jag sökt till. Dom hade en ny prova-på dag (var där på deras förra) men det verkar bra att testa igen och se hur det känns.. Så inget stall tyvärr :(( Hade annars hoppats att jag skulle kunna rida Nancy igen! 

Men aja, ska dra nu så jag inte verkar HELT osocial. Hörs senare! <333

   Bild av Isabella Hebrin

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback