Ostkakor?

Hej alla läsare!
Mitt namn är Therese, och jag är Victorias lillasyster. Nej, detta är ingen bloggrape, går ni in på min blogg så har jag samma inlägg där. Vi bloggar åt varandra! :)

Just nu mockar Victoria och jag sitter på bänken i ridhuset. Vi kollar på när andra gruppen på ridlägret rider. Bara för att vi vill. Nej men, vi måste vara här för att vara här OM någonting skulle hända, för då finns vi här för att hjälpa till.

Det är avslutning på detta ridlägret idag eftersom att det är fredag. Ganska lättande, varit väldigt jobbigt med alla barn och sådant. Men nästa vecka kommer ännu mera barn! :P 

Eftersom det är avslutning så är det hoppning vid 4 tror jag.. Ska bli kul att se på tycker jag , älskar att se när de hoppar. Nyfiken på hur högt de faktiskt kommer hoppa! 

Kommer bli vattenkrig sen..
Är både upp och ner på det.
Vill attackera men verkligen inte bli blöt. Men i & för sig, leker man leken får man leken tåla, right.

Tack för att ni läste mitt inlägg.
Det var kul att “hacka” in på detta kontot! 

//Tessan (www.nattstad.se/tessanshastblogg)
Tar en bild på Theo James bara för att han är snygg och för att jag kan.
Hejdå sena klockor! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback