Men är du helt seriös?!

Jag tappar tålamodet nu. Jag har snart varit sjuk i 3 jävla veckor. Alltså helt seriöst?! Jag har inte ens mått lite bättre!!!! Jag kommer snart skita i det och hugga av allt som är drabbat av min förkyldning. Jag är seriöst frustrerad. Det förhindrar mig så mycket och det gör mig galen. Jag har inte varit i stallet på en lördag på 2 veckor. Jag har alltså missat 3 ridningar, då jag missade förra veckans lektion också. 
Men ja.  Får väl hoppas att jag mår bättre så fort som möjligt, för att jag vill ju helst till stallet på lördag, sen har jag privatlektion för Elin på söndag :D 
Just det.. Måste nog till stallet på lördag. Ska rida igen på första lektionen :3 
Och sen såklart, är det avslutning på onsdag.. Och festen på kvällen.   Om inte min förkyldning är borta då kommer jag antagligen döda någon/några.

Är just nu påväg till stallet.. Tessan ska få börja rida igen. Mamma ska leda henne idag då hon inte får börja rida ensam än pga hennes fot. Hon ska även till stallet på lördag. 

Men aja.. Ha det bra! Pallar inte skriva mer xD 
 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback