Hoppclearround 1 Juni 2014

Hej alla gul-blåa rosetter!
Har varit i stallet idag för att vara med på deras hoppclearround... Jag trodde att jag skulle få rida Princess eftersom Kristina skulle dela ut hästar, och hon tycker jag rider henne bäst.  Men nepp.. Fick Lisen <3333
Blev så himmla glad!!!! :DD <33  Var där med Isabella P, Bella, Linnet, :-), En ridkompis och Tessan :)
Alla hade dessa hästarna:
 
Isabella P ~ Princess
 
Bella ~ Prinsen
 
Linnet ~ Princess
 
:-) ~ Yatzy
 
Ridkompisen (vet inte om jag får säga hennes namn) fick Lisen också <3

Det gick verkligen hur bra som helst! Hon hade sitt nya bett, alltså ett pessoabett, och hon gillar verkligen inte det bettet. Hon slänger med huvudet och vågar inte röra sig framåt för att hon är rädd att man ska ta i henne. Men hon var jätte duktig. Hon slappnar typ av mer när hon hoppar på clearround än på lektion. Vet inte varför, men så är det. Är jätte nöjd. Kommer en video senare <3
Men tills dess.. bilder :D
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback