Fanfanfan

Hej alla dammiga häftapparater! 
Jag har dom senaste dagarna (igår & idag) mått så sjuuuukt dåligt för en sak. Igår skulle nämligen jag, Tessan och Bella åkt till sjöis i en vecka :D Men när Tessan bröt foten, bestämde jag mig för att jag ville stå över och åka med henne nästa år istället. Vi lyckades även få en väldigt bra överenskommelse med lägrets ägare, Henning, angående nästa år så det är vi fortfarande väldigt glada för. Men just nu, är Isabella där och har hur kul som helst. Och jag saknar det så mycket. Alltså jag vet att jag skrivit om detta förrut.. Om den "sjöis känslan", men att veta att man skulle kunna vara där nu.. Det suger.
Men jag antar att jag har det kul ändå. Är i stallet och ska jobba här i 2 veckor, alltså hjälpa till på ridlägrena. Det är väl.. Kul xD Men jag tar alla chanser jag kan för att vara i stallet mer nu in i det sista. 
Men tror att vi kommer få rida efter varje dag så det är kul :D och just denna veckan var det ingen som behövde ledhjälp så det var skit skönt. 
Tittar just nu på när en av grupperna rider ;) 
Linn skulle kanske komma hit idag tror jag, och rida med mig och Tessan.. Så det blir kul också ^^ 
Men ett problem också.. Jag svälter redan. 
Men ni får ha det så bra! Kommer kanske blogga mer senare, kanske inte.. Alltså jag glömmer hela tiden! 
Just det, om ni frågar något om vart Bella bor eller vilken häst hon har, kommer ni att bli besvikna. Hon är borta tills på lördag, och sen kommer hon nog skriva allt sådant på sin blogg;
www.nattstad.se/bellahorses


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback