HOLY shit

Hej alla goda kakor! 
Är nu hemma från Norrland.. Skönt att äntligen vara hemma, men såklart alltid tråkigt att åka. 
Imorgon ska jag och Tessan till stallet och pyssla med lite pållar.. Åker dit vid 10 och stannar väl i några timmar <3 Om inte :-) är där kommer jag mysa med Lisen Fisen.. Åh som jag saknat den hästen!!!!! 

Sen på måndag är det ridläger!!!  Hoppas jag får Lisen xD <3 Men jag är inte så jätte taggad.. Kommer kännas konstigt att inte sitta vid personalen och äta eller hjälpa dom andra som är med xD Har inte varit på ett GGPK läger på flera år. Sist fick jag rida Fanny. Så ni fattar xD <3 

Men ja glad att vara hemma.. Är ganska trött så ska väl sova snart.. Ha det bra alla skit högar <3 
(Från när Tessan sminkade mig någon vecka sedan)


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback