Deux videos coming up!

Japp! Har precis redigerat klart den första, men det är inte något nytt egentligen, bara en uppdatering på en gammal :P  Sedan ska jag också snabbt redigera Samira och Davona videon..
 
Fast just det.. har inte dom på datan.
 
ÄNDRADE PLANER.
 
En video blir det istället xD 
Den håller på att sparas nu, så den borde vara uppe om någon timma! Stay tuned Pickachu.  (Jag kan inte stava.)
 
Hoppas ni haft det bra idag i alla fall!
 
Nu till helgen ska jag ju såklart till stallet! Denna veckan ska jag dit, även om jag inte ens sovit 10 minuter. Jag vill inte missa en vecka till!  Och då vill jag såklart rida Lisen, och hade tänkt i så fall att träna lite på förflyttningar, typ framdelsvändningar, skänkelvikningar och kanske öppna och lite sluta. Och såklart ska jag fortsätta träna på att gå i form runt hela fyrkantspåret! Jag försöker just nu att Lisen ska ha kvar sin form när jag rakriktar henne, och än så länge går det faktiskt ganska bra! Är jätte glad :D
 
Sen på söndag ska jag ta pendeln till Lindome station, där Bella kommer antagligen hämta mig och så ska vi åka till Myran och Shrek! Är faktiskt ganska taggad! Det var väldigt roligt förra gången, och så hoppas jag att vi kommer kunna börja rida snart också! I alla fall innan Davona har blivit ett bowlingklot haha ;)
 
Ha det bra alla senapsflaskor! <3333
  Videon kommer strax!
 
Här kommer lite gammla bilder från stallet!
 
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback