Stallet igår - Ridning på Yatzy

Det gick jätte bra! Han var jätte duktig och det var hur kul som helst! 
I början skrittade vi på små serpentinbågar, och gick sedan in 2 & 2 på A och C volterna. Jag och Isabella som red Asterix var vid A. Där travade vi lite innan vi skulle galoppera. Dom på andra volten började, så jag passade på att ställa och jobba Yatzy lite. Herregud. Han gick jätte fint på tygeln, och traskade på. Fick väldigt mycket feedback från ridläraren och 'en guldstjärna' för att jag fick en stel häst att jobba, utan hjälptyglar eller sadel. Jätte kul! När det var våran tur att galoppera, skulle vi komma fram i galopp från skritt. Och det gick skit bra verkligen!! Så jag är jätte nöjd! 

Men ja, längtar så mycket att jag skiter på mig snart tills lördag!! 
Ni får ha det så bra! <3

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback