:( Skola snart ):

Jag pallar inte.
Jag vill sova och vara i stallet och sova igen...
Men jag borde inte klaga. För jag har stallet senare idag!
Men jag menar, ingen borde behöva sluta 10 över 4 på en skoldag. 

Då blir det Yatzy-ridning senare då.. Vet inte om jag ser fram emot det eller inte. Bara det inte är en evighetsbana så överlever jag nog. För förra gången hade vi en sådan bana.. och jag kunde inte röra fingrarna efter det. Tyglarna bara gled ur händerna D:
 
Jaja. Om ca 40 minuter ska jag hoppa på bussen till skolan. (snyft, snyft)
Ändå ganska soft att vi börjar 10. MEN 10 ÖVER 4.

Jag ska gå och börsta mina tändör nu. Vi hörs senare <3
 
(brb. sleeping. ↑)
 
//VICTORIA
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback