10000 år

Hej fiskmåsar.
Jag veeeeet. Har inte skrivit sedan 1813. 
 
Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva... så just detta inlägg får bli ett musik inlägg!
   Alla har jag hittat på sjukt bra Sh*rl*ck videos på youtube. GRYMMA. Hela min spotify lista består av dessa.. ;
 

(Skriver inte dessa i en ''favoritlista'' från 1 - ?  Bara så det inte blir confusions.)
 
1.
                                                Så sjukt bra. Älskar den.
2.
                          Kommer alltid att finnas med mig. Kan lyssna på den non-stop i resten av mitt liv.
 
3.
   Har redan använt i en video. Hörde den dagen innan. Behöver jag ord?
 
4.
    ASDFGHJKL <3  Detta är bara en del av låten, men den ger mig rysningar!! ORKAR INTE...
 
5.
  Denna låt. Så sjukt vacker. Jag kan inte ens förklara... LYSSNA.
 

Detta var min ynkliga spellista. Dessa låtar är alla så bra att jag spyr regnbågar och bajsar glitter.   .......
Lyssna, i alla fall en bit, på varje låt. Lyssna till refrängen (eller mer) och skriv sedan vad ni tyckte! :D
Vet att jag redan delat vissa av dessa, men lyssna och skriv!! :DD
 
Tack för att ni fortsätter att läsa.. <3 ;**
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback