Stallet - Utvärdering

Asså herregud, Stallet.. <3
Kom dit, fortfarande lite deppig ( ;P ), eftersom jag inte skulle få rida fina Lisen. 
Började med att göra iordning Yamaha, som var snäll som vanligt tills sadeln dök upp. 
Sedan blev det Fanny tror jag det var, hon var, som alla andra dagar, snäll hela tiden.
Tror egentligen det var dom jag gjorde iordning.. 
Sedan var det dax att fylla höpåsar och mocka. Isabella, Linn och :-) mockade och hängde upp höpåsarna på boxdörrarna medans jag och Linnéa fyllde dom!
Sedan var det tid för att äta typ.. Åt makaroner och torr kyckling :P Men gott var det!! ;)
 
Sedan när vi skulle rida hade vi lite problem då vi först trodde att vi hade en häst för lite.. För att Isabella, Linn och Linnéa var relativt säkra på vilka hästar dom skulle ha, sedan var det ju jag och :-). Och då så blev det lite problem, men det löste sig även det.
 
Isabella - Lisen
 
Linn - Asterix
 
Runa - Nancy
 
Linnéa - Freddy
 
Jag - YATZY <3
 
~ ~ ~ ~ ~ 
YEAH ! <33
 

Ha en fortsatt trevlig kväll, och vi ses imorrn!!


Hej! Jätte fin blogg! :)

2013-03-06 // 17:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback