Deppig

Stallet imorgon! Ska bli så kul att komma tillbaka till Lisen och alla andra pållar.. <3
Men är samtidigt lite deppig, eftersom jag inte kommer få rida Lisen D:
Men men.. får väl ta någon annan stackars häst och få den att svettas ;)
Har varit ute och sprungit idag med Misslan, Linnéa och Elsa. Jogga/sprang/gick i kanske 1 timme minst. 
Var jätte roligt och såååå.
 
Har precis duschat och fixat matsäcken så jag är redo för morgondagen!
Nu sitter jag och försöker tämja mitt hår, äter Maltesers och ska gå och hämta lite mjölk nu..
Ha en fortsatt bra fredag! <3
 
KRAM
 


» :-)

Vi får väll fixa någon annan rolig häst till dig!:-)

Svar: Haha ;)
Victoria Svensson

2013-03-02 // 06:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback