Ridläger

Hej fina rutiga ovaler! :)
Så, idag kommer samma ämne pryda myownfreedom, som jag nämner till stor del hela tiden,
  Ridläger.

Jag tänkte inte klaga överhuvudtaget under detta inlägg, utan försöka beskriva.. saker.. jag vet inte ens.
Men asså, jag önskar verkligen att jag kunde åka på NÅGOT ridläger i sommar.. Jag ser alla åka, vecka efter vecka, och det får mig komma ihåg när jag skrev inägg på facebook, bloggen, överallt, om att det bara var 'en dag kvar'. Jag saknar det. 
Och jag ville bara önska er alla en trevlig vecka/trevliga veckor på erat ridläger i sommar <3
 
 
 
 
2010 - BAN <3
 
 
 
 
 
2011 - FINE <3
 
 
 
2012 - BOCCACIO <3
 
Ha det bra fina fiskar <3
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback