'Bitches man..'

Hej alla örngott! 
Ny dag! 
Idag vaknade jag vid 12 ungefär, (suck) jag måste nog börja med väckarklocka så jag hinner vara vaken innan jag ska sova igen. xD  Men sedan så pratade jag med mamma och pappa och bestämmde att jag ska på bio med pappa imorgon för att se Star Trek! :D YEY, SO excited :D (AND I JUST CANT HIDE IT)
Sedan värmde jag pizza i ugnen och åt den medans jag kollade på Warm Bodies igen! Valde att titta på den en gång då jag var pigg :P Fortfarande lika heartbreaking och rolig som den var igår!
Eller vänta.. jag menar tidigare idag...
Men jag rekomenderar att ni som inte sett den, se den!
Här kommer en länk där ni kan se den i HD om man vill... ;
 
 
I alla fall, ha det så bra idag, så hörs vi senare! <3
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback