Vad är problemet?

Asså jag är trött på någonting nu.
Jag har en kändiscrush i en man, som har världens finaste namn. 
Benedict Cumberbatch.
 
Jag orkar inte ens. Han är så otroligt perfekt. Han har utseendet, han har personligheten, ALLT.
Men sedan finns det, alla andra.
Dom som säger att han är ful.
Dom som säger att han är bög.
Dom som säger att han borde gå och dö.
Och jag fattar inte varför. 
Dom får lov att tycka att han är ful. Dom får tycka att han är. Dom får tycka att han borde gå och dö.
Men dom har inte träffat honom. Det har inte jag heller, och jag kanske aldrig kommer få göra det. 
Men jag kommer alltid drömma om det. Att jag någon gång får träffa honom. 
Men det som stör mig, är att alla klagar på honom. Dom vet inte hur jag ser på honom, och därför tycker dom att jag är dum i huvudet som tycker att han ens är snygg.
Han beskrev sig en gång som; Horse-faced and ass-named.
Och det dödade mig, för att han själv inte fattar hur otroligt het (sorry, men det är sant) han är.
Och jag skojar inte nu, men jag kan sitta med en bild på dataskärmen och bara gråta. 
För att han är så perfekt. En riktig gentleman.
 
Så va fan är problemet? Håll era åsikter för er själva. För här finns någon som inte bryr sig ett skit.
 
Tyck att han är ful.
Tyck att han är bög.
Tyck att han borde gå och dö.
Men ni ska veta, att jag aldrig. 
Någonsin.
Kommer att tycka samma sak.
 

Ha en underbar kväll. 
Nu ska jag gå och titta på bilder på jordklotets sexigaste man.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback