Vad vill jag läsa?

Jag har ett väldigt litet ordförråd.. Asså jag kan börja säga en mening och det slutar med vmsvljn jl. 
Jag borde även gå kurser i svenska, då jag inte kan prata alls längre.. xD
Varit på bokrean idag med Linnéa.. Hon hittade den boken hon ville ha, Jokern av Markus Zusak.. men jag hittade verkligen INGENTING. Jag är grymt besviken.. Tog med mig pengar för att kunna köpa massa bra böcker.. (Jag älskar böcker).. Men jag hittade inte en enda.. Så nu är jag lite ledsen.. :c
Men, jag har massa böcker jag ska komma igång med att läsa/läsa om,  som jag är väldigt taggad på.. Vilket är;
 
-Hobbiten (The Hobbit.. för er som inte fatta det xD)
-Ögat över månskäran
-Baskervilles Hund
-Boktjuven (läsa klart..)
 
Hobbit boken skaffade jag för någon vecka sedan när jag var i Lökom, och jag ser verkligen fram emot att läsa den.. Och då frågar ni säkert varför jag inte gjort det än.. och det är för att jag har haft fullt upp med att läsa ut Boktjuven.. Och då frågar ni säkert, igen, varför jag inte läser båda.. och för er som gör det, jag har ett svar som makes total sense... Min hjärna klarar inte det. 
 
 
Shit, När jag först loggade in visste jag inte ens vad jag skulle skriva om.. men kolla bara.. ett lagom långt inlägg. 
Stolt. Nej men min hjärna har sina stunder :3
 
Tror faktiskt att jag ska läsa lite nu.. eftersom jag tydligen måste göra det.. Men ja.. vi ses imorrn <3
 
 


Kan du lägga ut ett inlägg på hur det gick på din ridning:) skulle vara kul:)
Ses på lördag kram

Svar: Okej! Tack så mycket för tipset! Vi ses!
Victoria Svensson

2013-02-27 // 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback