My heart is burning..

.. don't make it stop, I'm happy about it..
 
 
Asså jag tror seriöst, att Sherlock, är den första serien/filmen som jag någonsin sett, som har påverkat mig så mycket som den gör.
Mina vanliga reaktioner till Sherlock är oftast att;
1. Hjärtat hoppar upp i halsen på mig
2. Hjärtat brinner upp/mosas/krossas/sliter sig själv itu
3. Mina mungipor går så högt upp mot öronen så jag tror att mina läppar kommer lossna och flyga vidare upp till molnen där dom har det bra och..
Ja.
 
Men upplevelsen att se den.. IS NOT EXPLAINABLE IN WORDS DUDE. 
Nu ska jag gå, och få mitt hjärta uppbrännt/mosat/krossat/slits itu av ett avsnitt av Sherlock som kommer göra att jag imorgon inte kommer ha några mungipor kvar!
HEJDÅ <3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback