Kamera

Hej alla ostbågar <3
 
Jag har idag, varit på Media Markt.
Varför?
Det ni.. >: D
 
skoja.. jag skulle kolla på en kamera som låg på rea!
En Canon 600D!
En jätte fin kamera, med bra funktioner osv. Kom tillsammans med ett objektiv på typ.. 18-55mm
Jag hade ju då sparat till denna kamera som nu kostade 4 & 7.. Men jag hade det lite jobbigt att bestämma mig..
För massa tankar kom upp i huvet som alla mina pengar.. bara försvinner nu.. tänk om jag ångrar mig? MINA PENGAR </3.

Men min mamma var med mig, som hjälpte mig bestämma. Sen ringde även pappa min och pratade med mig. Sedan var det klart. Jag skulle ha denna kameran.
Varför jag tillslut bestämmde mig för att köpa den var, Att jag kan få hjälp med den, och det är det jag har sparat till. En bra kamera som jag kan ta bra foton med. 
Pappa sa även att han kunde prata med en av sina kompisar (som är typ.. grym på fota.. och har hur stora systemkameror som helst) och se om han kunde ge mig tips osv..
Tydligen var min farfar också bra på att fota.. så :DD
 
Och Linnéa kommer hjälpa mig att uppfostra den.
 
I'M SO HAPPIIIIEEEE :DDD


Hoppas kameran funkar bra:) och ha det så bra själv är jag sjuk:(

Svar: Den fungerar jätte bra!Krya på dig, så syns vi efter lovet ;)
Victoria Svensson

2013-02-04 // 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback