Foto



Hejsan Victoria.
Hej fick en dum kommentar av en som hette Greta vet du vem det är?? Hon sa att att du sa att du tyckte jag var dum:( för jag hade tagit någon bild av dig men jag kan radera dem om du vill:) men hon sa att jag kopierat dina saker och härmat dig men jag lovar det har jag inte gjort och tänker aldrig göra det!! Lovar. Förlåt fall du blev sur på mig:( för jag blev riktigt ledsen över den kommentaren. Men säg bara till fall du tycker jag härmar dig för mycket! Sorry för det;(

Svar: Hej!Jag vet inte vem det är som har skrivit så taskigt, och jag har inga större problem med att du lånar mina bilder! Jag skulle däremot vilja att du bara skriver till mig innan och frågar! :) Men annars är det fritt fram!
Och med kopieringen tror jag att hon menar att både du och jag skrev Lisen Fisen på nått inlägg, men inte mer. Och jag är absolut inte arg på dig!
Du får ha det så jätte bra! Ses på lördag!
Victoria Svensson

2013-02-20 // 20:07:49

Ses imorgon;)
Eller ni kommer imon va??😛

2013-02-22 // 21:19:20
» :-)

Min blogg http://hastarforalltid.bloggo.nu

Kom ihåg jag är smile:-)

Svar: Jadå :D
Victoria Svensson

2013-02-23 // 16:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback