Fina Lisen

Red Lisen i måndags för första gången!
Och jag måste säga att jag blev förvånad!
 
För herregud, vad fint hon gick! Ökade då och då på långsidorna, men inte farligt mycket.
Men på volterna, då släppte hon och gick ner på tygeln.. och stannade där resten av lektionen. 
Jag ba: O.O
Jag försöker inte skryta, men det är klart att jag jobbade henne så hon gick ner, hon gick inte ner själv.
 
Här får ni i alla fall en liten video som min kära syster filmade, kvaliten är inte den bästa eftersom det är med hennes mobil!
 
 
SÅ FIN.
Lätt den bäste pålle jag ridit <3
 
//Känner jag borde byta den bilden va?//


» :-)

Vad fint det såg ut!

Svar: Tack!! :DD
Victoria Svensson

2013-02-07 // 13:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback