Låtarnas källor

Har ju lagt upp väldigt många olika låtar här.. men tänkte visa vart jag hittat dom! 
VARNING. Sherlock!!!
 
NO LIGHT NO LIGHT;
 
LIFE AFTER YOU;
 
EXIT WOUNDS;
 
SHATTERED;
 
SO COLD;
 
ECHO;
  [Linnéa spelade upp för mig <3]  www.birdsflyaway.blogg.se
 
WHERE EVER YOU WILL GO;
 
BETWEEN THE RAINDROPS;
 
LOSING YOUR MEMORY;
 
 
 
Där krossade jag era förhoppningar va? Nepp.. Jag är inte så badass att jag hittat dessa själv..  Jag har hittat alla pga Sherlock!
Jag varnar er dock.. Om ni vill se Sherlock, titta inte på videoklippen då dom innehåller spoilers! Men om ni har sett den, eller inte tänkt att se den.. Titta gärna :D <3 

Godnatt fisar <3333333
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback