Stallet imorrn!

Stallet imorrn då! :D  JÄTTE TAGGAD ♥
Trodde först inte att jag skulle kunna gå, men jag känner mig 90% frisk nu, så jag ska dit!
Hoppas att jag kan rida Lisen eller Nancy. Ja. Nancy också.
 
Jag saknar min dator faktiskt xD
Jag är så ovan med dessa stora laptops.. jag har likkasom lärt känna min dator xD Men asså jag vet vart allt finns.. det är 5% chans att jag skriver fel eller trycker fel.
Just nu sitter jag och väntar på maaaaat medans jag lyssnar på Daughtry. Asså jag säger bara såhär- Lyssna på Daughtry nu, och snabbt. Så sjukt bra ♥
(Det är dom som sjunger, bland annat, den låten som jag har i min Freddy video)
 
I alla fall. Har varit sjukt skönt att vara tillbaka i skolan faktiskt. Jag gillar inte att vara hemma så. Speciellt inte när jag är sjuk. Men, men...
 
Nu ska jag gå innan jag börjar gråta pga all den perfekta musik som spelas nu. :')
Ni får ha det så bra <3  KANSKE lägger upp något i kväll..? Får se :D
 
 
//VICTORIA


CRYYYYYYYYYYYYYYYYYY MONKEY CRY!

Svar: Du gillar verkligen att se mig lida.. eller hur? xDD
Victoria Svensson

2013-08-30 // 18:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback