Tidig morgon!

Nu är jag precis klar med typ.. allt!
Jag vaknade vid 6, och tog på mig alla ridkläderna.. sedan stack jag till köket och åt samtidigt som jag packade min matsäck.. Min matsäck innehåller idag;
-Pannkakor
-Hallonsylt
-Bueno x2
-En vattenflaska 90% fylld med Hallon Dricka.
 
Även ett extra par strumpor och min kamera.

Jag fick först panik igår kväll när jag skulle leta fram min kamera. Jag hittade den ingenstans! :O
Jag hittade den, obviously.. ↑↑
Och vart hittade jag den?  I min systemkamera låda. Alltså i den lådan som min systemkamera låg i när jag hade köpt den. Det är först nu jag kommer ihåg varför den ligger där.. Jag har ju tapetserat mitt rum nyligen.. och då var jag tvungen att lägga undan allt jag hade i lådor. Och då la jag min minikamera i en bubbelplastspåse och la påsen i lådan för så lite sabotage som möjligt.. Vilket, som jag inte hade räknat med, orsakade mig stor frustration igårkväll.
 
Men nu är det en halvtimma kvar!! LISEN, make yourself perpared, cause HERE. I. COME. <3

 
//Victoria



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback