Helvete.

Okej.. låt mig förklara innan ni mördar mig..
I måndags lämnade jag in min data för reperation.. eftersom en bit av datan hade.. lossnat.. xD
Och jag var nästan 100 på att jag skulle få tillbaka den innan vi gick på prao!
Så jag väntade några dagar - och på torsdagen frågade jag läraren som hade ansvaret för datorerna som blev inlämnade.. Och vad sa han då? Han har inte ens skickat min data till reperationen ännu.. varför? För att han har haft det 'fullt upp'.
Jaha.. och jag vill väldigt gärna ha min dator innan jag går på prao i två veckor liksom.. -.-
 
I alla fall.. jag har inte velat blogga via mobilen eftersom inlägget blir så jäääääävla fula och jag kan inte lägga upp bilder.. (kommer inte kunna göra det denna gången heller eftersom jag bloggar via min syrras dator)
 
Imorgon ska jag till stallet, och det är Isabellas tur att rida Lisen Fisen! Men jag har inte mycket emot det! :) Jag hoppas att jag kommer få rida Yatzy, Nancy eller Freddy i alla fall! :D
Men vi får la se.. Just det, ville bara påminna dig Isabella.. du skulle ta med dig godis så du kan läska mig imorgon.. kom ihåg det ;))
 
Så hoppas detta 'snygga' inlägg räcker ett tag!! För det kommer nog bli mobil inlägg nu ett tag. 
Vi hörs lojala vänner <3
 
//Victoria


Nejdå det ska jag inte glömma har rean köpt men du och Linnea ska såklart också få:)

Svar: Haha, vad snäll du är! Jag har också ;-)
Victoria Svensson

2013-04-19 // 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback