Sjöis 2012

Hej! Sorry för den enormt sena updaten... Jag har inte haft speciellt lite tid.. men har inte hittat ork att börja blogga igen, men nu är jag här!
Tänkte ta upp det viktigaste ämnet, som jag hade tjatat så mycket om på våren, nämligen sjöis!
 
Det började ju den 7 juli då.. Jag kommer inte riktigt ihåg så mycket..
Jag började med Pluto, en liten segis ;) Men byte sen till älskade Boccacio!
Han var verkligen ett charmtroll <3
För mig var han sagohästen som man aldrig skulle få, Ärligt talat. Innan sjöis gick jag igenom många gånger att jag kommer aldrig på Boccacio, han är ju liksom det man alltid vill ha men aldrig får.  ''Sagohästen'' som jag sa. 
Han är så otroligt vacker! När jag fick honom var jag i chocktillstånd ett tag innan jag kunde samla mig och faktiskt RIDA honom! Han var underbra att rida, med ett stort steg och hela paketet!
Dagarna gick.. fick lite problem i stugan pga en viss tjej som inte tog nåt på allvar. Hon flyttade ut tillslut dock.. men det hindrade inte henne från att fortsätta förstöra för oss.. Men nog om henne! Skriver listan på alla personer och deras pållar!
Fanny - Kia
Elisa - Prins
Ebba - Nice
Sanna - Nita
Jossan - Lelle
Emma - Zorro (privat häst)
Elin - Zefyros
Malin - Coreila
Linnea - Bobby
Rebecca - Free
Victoria - Boccacio

Veckan var helt underbar, just sayin'!
Kommer snart ett videoinlägg.. Puss sålänge! ;))
xo
 


» fanny

Kia Min bebiis <3<3 saknar det <3<3

Svar: Jag med.. :( <3
Victoria Svensson

2012-09-01 // 23:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback