Stableeeeeeeee yeeeeeeaaaaaahhhhhhh paaarrrtyyyy yeeeaaaaaaaahhh

Om någon timma nu ska vi till stallet! Det är egentligen skötardag, men just idag kommer vi dit för att hjälpa till på ett barnkalas! Ska antagligen hjälpa till med lite hästar, Leda lite kanske.. Och bara vara där likksom:)
Såklart ska Linnea med också!
Kalaset är i ca 2 timmar, av dom två timmarna rider man.. ja vad kan det vara... 20 minuter kanske?! 
 
Bakade jue bullar igår med Elsa, Amanda och Linnea! Men såklart så kunde jag inte ta kort eftersom min mobil höll på och gnälla över lågt batteri.. DÄR SER MAN!
I stället blir det en bild på mig. Jag vet, jag vet...
Man får bjuda på sig själv! Linnéa tog bilden! Hennes blogg hittarna ni om ni klickar på bilden!                

Idag har det varit orientering vid Herkulesgården! I ca 1 och ½ timme sprang jag och Linnéa runt och letade efter dom jäkla kontrolerna.. men 9/10.. inte så illa va?! Men nu känns det wierd igen eftersom våran idrottslärare har ringt mig 2 gånger på 2 veckor.. MEEEN det var pga att vi tog sådan tid på oss i skogen xD 
1:a gången hade Linnea ''tappat bort mig'' (xDDD)
2:a gången var idag då han undrade vart fan vi var (x''DD)
Vet, överreagerade.. men va fan.. HAR TRÅKIGT DD:
 
Gööööddiiis, detta blev ett långt inlägg.. SKOJIGT!!!! Lite länre får det bli! Bara för att jämna ut dom gånger jag glömt blogga.
 
Tänkte bara ta upp det snabbt, varför säger så många att man måste vara kompis med personer i samma kön? Idiotiskt är va det är! Jag har ju kill-kompisar också, WIERD?? Eh, nej.. INTE RIKTIGT!!
 
Åh gud o.o  blandas lite mellan damp-barn och lugnt och fint barn  
 
När jag kommer hem ikväll kommer Hillevi (GAAH. STAVNING?!) vara hemma hos oss! Ska passa henne i helgen <3
 
 
Neaj, nu får det räcka ändå! Skriver lite snabbt när jag kommer hem!
KRAMIZ FOLKS.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback