Sherlock, Bilder

Är hemma från skolan idag också *__*
Trööööök.
 
Jag ska nu framöver försöka att inte tjata så mycket om Sherlock, Vilket jag känner för varje dag. xD
Men ni kommer bli så uttråkade så det inte är sant :P
 
 
Jag ska vara helt seriösa med er, Gårdagens inlägg om Sherlock skulle inte vara där xD   
Det skulle vara ett inlägg med seriösa bilder men sedan kom en Sherlock bild upp utan mening, och då fick jag en sådan awesome idea att det skulle bli ett Sherlock inlägg.. So that was what it became.
Det kommer komma upp fler bilder jag har redigerat på Sherlock snart, Men FÖRST nu seriöst ska den riktiga inlägget som skulle upp igår komma upp nu xD
 
Förrvirande?  Sorry D:
 
 
Men nu ska jag fixa i ordning inläggen som kommer komma sen, Så hörs vi!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback