Hopplektionen..

Jaa.. nu har ju jag då lagt upp videon när jag o Linnea hoppade igår! Som jag skrev så red Linnea på Tingeling, om ni inte kände igen henne så var det hon på den svart-vita xD Och jag red på min lilla babe <3 Övningen gick ut på att man skulle komma in i trav på bommen och bocken, sen landa i galopp och hoppa oxern! För Tingan och Nea gjorde det inget om dom kom in i galopp, eftersom Tingan är så liten så det blev studds för henne xD  För Kawango gick det bra på vägen in i övningen, men sen hade han lite svårt *host* att komma fram i galopp och hoppa oxern så det oftast i trav x) Övningen va till för att det skulle vara gymnastik för hästen och sitts träning för ryttaren!  Är väldigt nöjd faktiskt <3
Sen skulle vi hoppa lite studds också då, på banhoppningen. Är jätte nöjd, men hade helst velat hoppat det minst 3 gånger till xD
Nu ska jag fortsätta med låtskrivandet :3 (é på musiklektion).
Nej, mamma och pappa... jag skolkar inte.. Arbetet har inte börjat riktigt ännu :p

Heerråå :D


» Wilma

Fin blogg, allt bra? :)

2012-05-29 // 15:08:22
» Wilma

Wilmafur.blogg.se

2012-05-29 // 15:09:24

Grym blogg :-D

Händer ikväll? ♥

2012-05-29 // 15:41:58

Härlig design!

2012-05-29 // 16:13:10
» My

villd du/ni ha en länk i min blogg?

isåfall, anmäl er till helgens blogg så håller vi tummarna! ;)



http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/2012/may/helgens-blogg.html#comment

2012-05-29 // 18:04:45
» Maja

Hej hur mår du ? :D

kram!

2012-05-29 // 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback