Deepshit

Jag kommer aldrig, någon gång igen, lyssna när någon av mina kompisar snackar skit om en annan. Jag erkänner, jag har gjort det också, och jag har lyssnat på andra som gör det. Men aldrig mer- För att, om två av mina vänner inte är sams, och pratar skit om varandra, och jag lyssnar för att jag vill ha kvar dom båda som mina vänner.. Om dom sen säger det till det andra att Vet du att hon pratar skit om dig? Och när den andra säger likadant.. då förlorar jag dom båda istället. Jag hatar när andra talar skit om andra, jaja.. jag har också gjort det. Men när jag sedan hör skitsnack om andra, så stör jag mig alltid lite grann. Så nu kommer jag att säga till. Räkna inte mitt intresse när ni pratar om hur ful ''hon'' ser ut med allt smink. Den som ni snackar om, kanske är en vän till mig.
Och jag vill att mina vänner ska kunna lita på mig, att jag inte pratar bakom ryggen på dom eller ljuger.
Hoppas att många har tagit ''lära'' av detta deepshit inlägget, och hoppas att någon till och med ändrar sig pga detta.

Sov så gott, ha en jättebra fortsatt kväll!
Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback