38 dagar!!!!!!!

YEEEY
38 dagar kvar till sjöis! Åker ju som sagt med Linnéa, hennes mamma och min mamma såklart då, vet inte än om min syster, Tessan, följer med.. Men skit i x)
Ska börja packa om typ 28 dagar eller nåt.. tror ja :D Har redan lagt undan dom handukarna jag ska ha, och påslakanet, örngottet och lakanet är redan sedan länge bestämmt :)
Känner att allt är hyffsat planerat ändå.. OMG.. MÅSTE SKRIVA EN PACKLISTA FÖR PERSONLIGA GREJOR D:
Lite mer om sjöis;

Sjöstjärnans Ridläger, Sjöis, ligger i Ulricehamn, Liared mitt på landet.
Sjöis är ditt hästparadis, dom har många, OTROLIGT många, goa hästar!
Fyra stugor, Hästhoven, Rosen, Solen & Gullvivan. Dom är moderna.
Sjukt god mat, 4 måltider + mellanmål.
Jätte härliga ledare, två ridlektioner/dag.
En bad dag då man får bada med hästen <3333
Man träffar vänner för livet!

Låter det härligt eller VAD!?!?
Länken kommer här, om någon missat den.. Klicka här!
Har ni kommit på något namn för er själva ännu? Ni kan skicka det till min mailadress, [email protected] (om ni av någon anledning inte vågar skrivar det i kommerntarer!)
Tänkte på.. Ostarna?
Neaj, skojja, Kommentera <3


jag kallas gärna toalettborste.

2012-05-30 // 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback