''Lämna jorden för gott''

Idag jobbade vi på ett projekt som heter ''Lämna jorden för gott''.... Jag jobbar med en Benjamin, En Anton Och en Milan.  Projektet går ut på att man ska ''bygga'' ett rymdskepp som man kan leva i om jorden går under.   Idag undrar jag om Anton var på dåligt humör eller något. Benjamin såg sig omkring, då skrek han på honom och sa typ FOKUS BENJAMIN!!!!!! LEK INTE!!!! Ja.. Ni fattar :P     Så nu är jag TYP rädd för han xD Jag vågade inte röra mig :P  Men sedan vågade jag på mig att prata med en kompis brevid mig.. Han brydde sig inte x) Men han fick fortfarande damp på Benjamin HHAHHHHAHAAHA xD  Och sen sa han SITT STILL BENJAMIN, LEK INTE MED NÅGON... Sen gick Anton till sin kompis o.O  Man undrar varför han får gå iväg och inte vi..?!  ROTFLMAO!!  x)))
Ha det bra! <3  I nästa inlägg ska jag prata om helgens planer ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback