Inte än i alla fall...

Hej! Det blev ett blogginlägg i alla fall! Det har inte kommit några tecken på storm ännu.. men det är väl lite tidigt att säga att jag kommer hem idag ;)  Idag hade jag tänkt att ta det lugnt och slappa.. blir nog en och en annan pulka åkning men vi får se. Jag vaknade runt 8 på morgonen idag men gick inte upp förän runt 9.. Jag lyssnade på The Twilight Saga - Breaking Dawn på CD-spelaren. Den är väldigt bra... jag tycker det är svårt att stänga va skivan för att göra något annat, HAHA xD  Ni kanske har sett den på bio, det har jag gjort och jag måste säga att skivan är bättre.. men filmen hjälper ju oxå på sätt och vis att måla upp en bild av hur det ser ut. Vad tycker ni om Twilight serien? Skriv gärna vad just NI tycker! ;)  Jag är själv lite lätt beroende av den! :)
Just nu sitter jag och tittar på Morfars bilder på hans gamla hästar.  Oh Nej, han har inte hästar längre, till min stora besvikelse :(  Men hoppas att han kanske skaffar en jordbrukshäst någon gång, eftersom det är det han behöver igentligen.. Och jag hjälper gärna till att ta hand om den när vi är här.. (vi är här typ 2-3 ggr om året :))
Ha det bra!! :D
//Tojja<33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback