GHS <3

Idag har jag varit på Göteborg Horse Show! :D
Dagens program innehöll Hoppning, Gymkahana och Dressyr!
Börjar att berätta om hoppnignen, sverige kom trea! :D  Men han som kom fyra var en jäkla misshandlare. Han hade det skarpaste bett man kan ha, samtidigt ryckte han i munnen 24/7!  Nästan hela butiken höll handen för ögonen för att det var så brutalt!!
På gumkahanan kom sverige tvåa! :D Bättre & bättre.... Det var otroligt roligt att se eftersom jag såg just det för första gången idag ;)
Dressyren då.. Jaa.. Vem vann inte om inte Patrik Kittel?! En snygg runda på hästen Toy Story, Väldigt fina poäng Patrik!
Om ni undrar hur det gick för Rolf-Göran Bengtsson så kan jag meddela att Roffes häst var inte på topp idag tyvärr. Han kom inte på någon placering i dag, men jag önskar honom lycka till på dom andra tävlingar han ska vara med i! ;)
Hare det jäkligt BRA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback